diumenge, 20 de febrer del 2011

Curs de Meshwork.... /Curso de Meshwork...



Ahir vam tenir curs a l'Associació. El curs era de meshwork, n'havia sentit a parlar i havia vist algunes coses fetes en aquest tipus de treball però no en tenia ni idea. Sort de la profe tan estupenda, l'Ana Miranda. Ho portava tot super ben preparat. El resultat molt xulo, aquí us el deixo. Segur que n'hi haurà més.

Ayer tuvimos curso en l'Associació. El curso era de meshwork, había oido hablar y había visto algunos trabajos, pero no tenía ni idea de cómo se hacía. Suerte de la profe tan estupenda que tuvimos: Ana Miranda. Lo llevaba todo super bien preparado. El resultado muy chulo, aquí os lo dejo. Seguro que habrá más.





Gràcies a totes les meves companyes de l'Associació, és un plaer passar estones amb elles.
Petonets noies......

18 comentaris:

corapensa ha dit...

!Bonitos trabajos! ya solo falta que ana nos haga unos tutos en video para que aprendamos desde lejos

Amalia ha dit...

¡Ah...meshwork! No lo había oído en mi vida. pero queda genial.
Besos

ara ha dit...

No sabia que se llamana asi jeje.
China del alma hizo y nos mando un cuadrado, y algo nos explico, pero parece complicadillo jeje.
Muy chulo!!!! sobre todo ir aprendiendo cosas nuevas.
Bss.

Montse ha dit...

Jo tampoc tenia ni idea i mira que queda bonic. Quina llàstima que esteu tan lluny, m'agradaria tant poder fer aquestos cursos que feu a l'associació.

Petons

Montse ha dit...

SOS a mi no me salen los cubos, estoy atacada, y con lo cabezona que soy, no desisto pero me estoy poniendo de los nervios, ja, ja,
Siempre que quedo con vosotras me lo paso genial, es un placer compartir esos momentos
Besitos

Anònim ha dit...

Es una téctica espectacular. No la habia visto nunca. Me gustaria aprenderla.Felicidades

Estrella ha dit...

Que chulo el trabajo y los efectos optico que hace. Se ven precioso felicitaciones por tus trabajos

Magda ha dit...

Es mutuo, Júlia.
T'han quedat molt bonics. Al final no eren tan dificils, oi?
Un petonet

Marieta ha dit...

Maavilloso¡¡¡
Que original y bonito queda

felicidadesss

besss

Malvasia ha dit...

Hola, esta es la primera vez que te escribo aunque te sigo asiduamente y me encanta yu quilt de Kokeshi, te está quedando genial.
Yo también soy una enamorada de las labores de todo tipo, me viene de familia y estoy encantada de invitarte tanto a mi rincón como a mi nueva aventura, una pequeña tienda online que comparto con una gran artista y mi mentora. Te dejo el enlace por si quieres darte una vuelta. aqui

ElBosquedeSara ha dit...

Pero que maco es!!! Quina rabia no poder anar al curs de l'associació... snif snif
Petonets

Pili ha dit...

Queda super resultón això del meshwork. Jo també vull...
Petons

Vero ha dit...

molt bonics!!! al final totes lograrem els cubs!!

Mar ha dit...

El nombre no lo había oido, aunque sí lo había visto, ... es chulo!

Ordinopatch ha dit...

Que xulo! Es difícil?

Lilian Pilar ha dit...

Precioso, lo habia visto en los blog, solo que no sabia como se llama...gracias por contarnos...besitos

Montse ha dit...

M'agrada molt com queda, realment és molt vistós!!
Mirant els blogs sempre anem aprenent cosetes.
Felicitats pel treball!

Montse

Noel ha dit...

Qué bonito queda, peo lo veo complicado. Bs Nos vemos en Sitges